Tim Rengelink
Ondernemersverhaal van Tim Rengelink
“Inmiddels weet ik dat het verhaal: “Van schoffel naar miljoenentuinen” inspirerend kan zijn en het leuke bruggetje naar de marketeers is natuurlijk dat, de snelheid waarin dit is gegaan, ook (voor een deel) te danken is aan marketing. Weliswaar voor mij toen nog geheel ‘onbewust bekwaam’ gedaan en vooral op gevoel.
Wanneer is iets een succes(verhaal)? Wanneer ben je succesvol? We gaan er tijdens deze sessie vol op in! En vooral ook welke keuzes er gemaakt zijn en.. welke keuzes jij kunt maken om ook een succesverhaal te worden 😉
Een ding is zeker. Het wordt een krachtig, maar kwetsbaar verhaal waarin beide kanten van de medaille aan bod komen. Een verhaal waar hopelijk inspiratie uit gehaald wordt, of zelfs de kracht om ook een keuze te maken die maar zo lifechanging kan zijn. En ja, dat doen we vooral ook met humor en scherpheid.”
Tim Rengelink is eigenaar van TIM Exclusive Gardens een bedrijf dat gespecialiseerd is in het creëren van unieke en exclusieve tuinen. Ze ontwerpen en realiseren buitenruimtes die volledig aansluiten bij de wensen en stijl van de klant.
Personal Branding voor marketeers
“Waaraan denken mensen zodra zij jouw naam horen? Iedereen heeft een (passief) persoonlijk merk. De vraag is: “Draagt het bij aan je doelen en komt het overeen met de waarden waarvoor jij staat”? Personal Branding op LinkedIn is een sterke strategie waarbij je jouw online reputatie actief managet, communiceert naar de buitenwereld en je doelen bereikt.
Chantal van Koesveld heeft haar kantoor en trainingsruimte in Doetinchem, is een gedreven marketeer en fan van LinkedIn en netwerken. Ze heeft ruim 18 jaar ervaring op het gebied van marketingcommunicatie en werkte 13 jaar voor Rittal in Zevenaar en een korte periode bij Dataplace Datacenters. Bij dat laatste bedrijf ging ze op 1 maart 2020 van start, twee weken voor corona. In die tijd ontwikkelde zij een Social Selling plan en gaf personal branding workshops. Sinds 1 januari 2021 is zij met Follow Chantal gestart vanuit de energie om veel meer mensen te helpen met deze digitale transformatie.
“Personal Branding op LinkedIn is een marathon dat een groei mindset vergt, lef om online zichtbaar te worden, kennis van content, technische knowhow van het platform en nieuwe digitale vaardigheden. Chantal houdt zich fulltime bezig met het inspireren, motiveren en begeleiden van specialisten die ervoor kiezen online zichtbaar te worden én die gaan voor impact.
Een effectieve strategie en tactiek zorgen voor groei in naamsbekendheid en mond-tot-mond reclame. Authenticiteit, top of mind zijn en storytelling zijn het nieuwe goud. “Door verhalen- met toegevoegde waarde – te vertellen, maakt je publiek kennis met jou. Zo maak je impact en bouw je aan je community. Mensen doen namelijk zaken met mensen.”
Chantal van Koesveld