

Team Liike
Short Form Content als onderdeel van je marketingstrategie
Waarom een grote en dure brandmovie maken die ergens achter op het internet verdwijnt en vooral bekeken wordt door de directeur zelf? Juist, dan kun je beter aan de slag met laagdrempelige content waarmee je vaker zichtbaar bent: Short Form Content.
Content hoeft niet moeilijk en kostbaar te zijn. Het draait om het verhaal, authenticiteit, consistentie en distributie. Beter 10 keer zichtbaar met korte video’s dan 1 keer met een brandmovie.
Wij nemen je graag mee in onze visie en de manier waarop wij klanten als o.a Gazelle, Nedap, Groot Zevert en Talpa helpen met de inzet van short form content én de keuze voor de juiste kanalen.
Het mooie van short form content? Je kunt er direct mee aan de slag. Een goede camera op je telefoon is namelijk je belangrijkste gereedschap. Wij leren je hoe je goede content bedenkt, schiet met je telefoon en vervolgens ook kunt bewerken (via je telefoon!).
Zelf aan de slag
In het tweede deel van de bootcamp gaan jullie zelf aan de slag met alle tips en het schieten en editen van een video voor jezelf of je bedrijf!